Arvutiämblik Support

TeamViewer QuickSupport

Arvutiämblik osutab tehnilistes küsimustes kaughalduse teenust. Meie moodul TeamViewer Quicksupport sobib operatsioonisüsteemidele Windows, Mac ja Linux, aga ka Android või iOS opsüsteemiga tahvelarvutitele ja nutitelefonidele.

Valige süsteem, milles kavatsete TeamViewer QuickSupporti kasutada ja järgige allolevaid juhiseid.

Kaughaldusmooduli installeerimine

Valige kasutatav brauser ja järgige juhist.

Töö kaughaldusmooduliga

1. Te näete meie kaughaldusmoodulit, kuhu saate kirjutada oma nime ja probleemi kirjelduse. Seejärel oodake – meie spetsialistid võtavad probleemi lahendamiseks Teiega ühendust.

2. Kui üks meie asjatundjatest Teie tellimusele reageerib, kuvatakse ekraanile kinnitusaken. Klõpsake Allow (Luba). Pärast seda on spetsialistil luba Teie arvuti haldamiseks.

3. Kui kaugtoe seanss on lõppenud, kuvatakse vorm, kus saate seanssi 5 punkti skaalal hinnata ja jätta kommentaari. Teie arvamus on meile tähtis!

Töö mooduliga järgmistel kordadel

1. Kui Teil tekib jälle vajadus toe järele, klõpsake pärast esmakordset käivitamist töölauale ilmuval lipikul Arvutiämblik Support.

2. Te näete juba tuttavat Arvutiämbliku kaughaldusmoodulit. Täitke väljad Name (Nimi) ja Problem description (Probleemi kirjeldus), seejärel klõpsake nupul Support request (Toe taotlus). Oodake, kuni üks meie spetsialistidest Teiega ühendub.

Valikud paneelil TeamViewer

Kui üks meie spetsialiste on Teiega ühendunud, kuvatakse ekraani paremasse alumisse nurka seansi halduspaneel.

Millel on järgmised võimalused: