Arvutiämblik Support

TeamViewer QuickSupport

Arvutiämblik osutab tehnilistes küsimustes kaughalduse teenust. Meie moodul TeamViewer Quicksupport sobib operatsioonisüsteemidele Windows, Mac ja Linux, aga ka Android või iOS opsüsteemiga tahvelarvutitele ja nutitelefonidele.

Valige süsteem, milles kavatsete TeamViewer QuickSupporti kasutada ja järgige allolevaid juhiseid.

Kaughaldusmooduli installeerimine

Valige kasutatav brauser ja järgige juhist.

Töö kaughaldusmooduliga

Remote Support Module Arvutiämblik

1. Te näete meie kaughaldusmoodulit, kuhu saate kirjutada oma nime ja probleemi kirjelduse. Seejärel oodake – meie spetsialistid võtavad probleemi lahendamiseks Teiega ühendust.

Remote Support Module Arvutiämblik
Remote Control

2. Kui üks meie asjatundjatest Teie tellimusele reageerib, kuvatakse ekraanile kinnitusaken. Klõpsake Allow (Luba). Pärast seda on spetsialistil luba Teie arvuti haldamiseks.

Remote Control
Satisfaction Form

3. Kui kaugtoe seanss on lõppenud, kuvatakse vorm, kus saate seanssi 5 punkti skaalal hinnata ja jätta kommentaari. Teie arvamus on meile tähtis!

Satisfaction Form

Töö mooduliga järgmistel kordadel

Arvutiämblik Support tag

1. Kui Teil tekib jälle vajadus toe järele, klõpsake pärast esmakordset käivitamist töölauale ilmuval lipikul Arvutiämblik Support.

Arvutiämblik Support tag
Remote Support Module Arvutiämblik

2. Te näete juba tuttavat Arvutiämbliku kaughaldusmoodulit. Täitke väljad Name (Nimi) ja Problem description (Probleemi kirjeldus), seejärel klõpsake nupul Support request (Toe taotlus). Oodake, kuni üks meie spetsialistidest Teiega ühendub.

Remote Support Module Arvutiämblik

Valikud paneelil TeamViewer

Kui üks meie spetsialiste on Teiega ühendunud, kuvatakse ekraani paremasse alumisse nurka seansi halduspaneel.

Session Control Panel

Millel on järgmised võimalused: